Poti na Dobeno

Loka-Dobeno-Rašiški stolp

Ena izmed možnih poti se vije po edini asfaltirani cesti na Dobeno. V Loki pri Mengšu prečkate reko Pšato čez most in nadaljujete po cesti “Pot na Dobeno”. Že na začetku poti imate možnost izbire po markirani gozdni poti do Gostilne Ručigaj – levo ali pa pot nadaljujete po asfaltirani cesti, ki je kar precej prometna.

Če se sprehodite po asfaltirani cesti vaša pot vodi po Spodnjem Dobenu mimo “pitne vode”, Čičkove kapelice in Ručigajeve gostilne…Čez par 100m imate možnost nadaljevanja poti do gradu Jablje…

…pot lahko nadaljujete nato mimo Gostilne Blaž in kapelice. Nato pa lahko krenete levo do Rašice (predviden čas hoje cca.30min) ali pa naravnost do Rašiškega stolpa (predviden čas hoje prav tako cca.30mn). Do stolpa vodi nato kar nekaj poti, priporočamo pa tiste, ki so markirane! Razgled z vrha stolpa je čudovit…in ne bo vam žal!

Mengeš-Jezero Pristava-Dobeno-Rašica

Ena boljših možnosti (ta pot ni prometna) je zagotovo sprehod z Mengeške strani. Na Liparjevi cesti pri kapelici »Marije z Jezusom« zavijete na Ropretovo cesto, kot bi se odpravili v »Fit Top« oz. zdaj znan Wellness center Harmonija. Pot vodi čez most, mimo Jezera Pristava…

Po cca. 30 minutni hoji imate možnost nadaljevati pot naravnost na Dobeno oz. Rašico ali pa si vzamete nekaj več časa za dodaten sprehod do Mengeške koče levo po gozdni poti…

…če nadaljujete pot proti Dobenu je po cca. 5 minutni hoji zopet možno nadaljevati pot v dve smeri. Levo se lahko odpravite po gozdni poti, naravnost pa po »makedamski« do vrha. Ne glede na smer, sta obe poti fantastični za dušo in telo!